همه مردای ایرانی با جملات:
عزیزم دختر باید مث تو باربی باشه
و
نه عزیزم کی گفته تو چاقی تو فقط تو پُری
مخ تمام دخترای 40تا120کیلو رو زدن...
ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 191 تاريخ: چهارشنبه 28 تير 1396 ساعت: 21:36
ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 203 تاريخ: چهارشنبه 28 تير 1396 ساعت: 21:36
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94...ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 191 تاريخ: چهارشنبه 28 تير 1396 ساعت: 21:36
بدترین حسی که به یه نفر میشه داد اینه که کاری کنی حس کافی نبودن کنه.
تو راحت رد میشی میری ولی اون تا آخر عمر از خودش میپرسه مگه چی کم داشتم؟
ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 185 تاريخ: چهارشنبه 28 تير 1396 ساعت: 21:36
میگن برگرد به زندگی ؛
نمیدونن تمام زندگی من ؛
کسی بود که دیگه برنمیگرده …
ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 167 تاريخ: چهارشنبه 28 تير 1396 ساعت: 21:36
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94...ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 169 تاريخ: چهارشنبه 28 تير 1396 ساعت: 21:36
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94...ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: چهارشنبه 28 تير 1396 ساعت: 21:36
نابینا: مگر شرط نکردیم از گیلاس های این سبد یکی یکی بخوریم؟
بینا: آری
نابینا: پس تو با چه عذری سه تا سه تا می خوری؟
بینا: تو حقیقتا نابینایی؟
نابینا: مادرزاد...
بینا: چگونه دریافتی من سه تا سه تا میخورم؟
نابینا: آن گونه که من دو تا دوتا می خوردم و تو هیچ معترض نمی شدی!
تنها کسانی در مقابل فساد و بی قانونی می ایستند که خود فاسد نباشند!
ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 187 تاريخ: چهارشنبه 28 تير 1396 ساعت: 21:36
زنبور که نیش میزند
میمیرد
شاید از عذاب وجدان!
انسانها اما نیش میزنند
نیش میزنند و نیش میزنند
تا میمیرانند!
و وجدانی ندارند
که عذابی داشته باشند
ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 159 تاريخ: چهارشنبه 28 تير 1396 ساعت: 21:36
داغونتر نبود ...؟؟!!
بعد رفتنت ،هیچکی جرات نداره
حتی پاشو تو سلولم بذاره
همه میدونن ...اینجا یکی زندگی میکنه
که هیچ وقت اعصاب نداره:)))
داغونتر نبود؟
از این دستای خونی و از این رگ کبود
داغونتر نبود؟؟؟
رفتی آهای هست و نیست و نبود ...
داغونتر نبود؟؟؟؟؟
یکی بود ولی یکیه من نبود
داغونتر نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آهای جای چاقوت رو من جا موند ...:/
ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 190 تاريخ: شنبه 24 تير 1396 ساعت: 21:38